עיצוב דלת למשרד בהתאמה אישית מהחומרים האיכותיים ביותר, זה חלק לא פחות חשוב בימינו בשיפוץ משרד ישן או חדש. אנחנו רוצים שלקוחות או אנשים אשר מגיעים אלינו למשרד, כבר בדלת הכניסה, יקבלו רושם ראשוני חיובי וירגישו כי הם אכן הגיעו למקום הנכון. עם זאת, חשוב שהדלת שנבחר תהיה יעילה עבורנו בזמן העבודה כשאנחנו זקוקים לריכוז ושקט. מגוון העיצובים לדלתות הוא רחב, לכן חשוב שנדע איך לבחור נכון.

חומרים איכותיים לדלת

בנוסף למראה העיצובי של הדלת, חשוב לשים לב לסוג החומר ממנו הדלת עשויה. יש לוודא כי החומרים הם לא מסוכנים בריאותית ובמקביל גם עמידים לטווח הארוך. יש מגוון ציפויים ועיצובים לדלתות מחומרים כמו: שיש, פלדה, עור, בטון, זכוכית ועוד, אך עם השנים החומר האטרקטיבי והאיכותי ביותר שמוצע בנגרות המקצועית לדלתות ברמה גבוהה הוא – עץ.

3 יתרונות של דלתות עץ :

סגנונות שונים בהתאמה אישית – מגוון סוגי העץ הוא רחב וניתן להשתמש בעץ לכל עיצוב שהלקוח רק רוצה, אך לא כולם מתאימים לייצור דלת וחשוב לשים לב לבחירת עץ מחומרי הגלם הטובים ביותר. כל אדם אשר רוצה לעצב דלת בהתאמה אישית למשרד שלו, יכול לבחור בעיצוב מיוחד וסגנון המתאימים לו ולאווירה במשרד שלו.

חומר איכותי ובטיחותי – רוב דלתות העץ נחשבות לדלתות כבדות וכולן מחומר איכותי ביותר ויש לכך יעילות רבה. דלת עץ מבודדת רעש ליצירת שקט במשרד בעת הצורך, מבודדת את החום או הקור בחדר בצורה הטובה ביותר, חומר הגלם של העץ הוא בטיחותי, לא שביר ודלתות העץ עמידות לשנים.

אווירה ויוקרה – דלתות עץ תמיד משדרות מודרניות ובהתאם לעיצוב, גם אותנטיות ואווירה ביתית חמה ויוקרתית. המטרה היא שנוכל ליהנות מדלת איכותית שתחזיק לאורך שנים, תוכל לשמש אותנו לכל עיצוב של המשרד, תהיה יעילה עבורנו בזמן העבודה ולרושם ראשוני עבור לקוחות.

עיצוב מודרני למשרד

כיום עומדות בפנינו אפשרויות שונות ומגוונות לבחירת דלת עץ, דלת אשר תתאים לנו בגודל, בצבע, בעיצוב ייחודי ועוד. העיצוב המודרני של דלתות עץ, מעניק מראה מיוחד למשרד שלא ניתן להתעלם ממנו. עיצוב חדשני עם נגיעות של וינטג' אלגנטי המתאים לטרנדים הכי חמים כיום בנגרות המקצועית.

בין הטרדנים המובילים כיום בתחום הדלתות, תוכלו למצוא עיצוב דלתות קו אפס – דלתות סמויות הממשיכות בקו רציף וישר את קיר המשרד. הן יכולות לשמש כדלת כניסה או דלת פנימית בעיצוב ייחודי ויוקרתי המותאם לכם אישית. מלבד היותן דלתות מודרניות ופופולאריות, הן מספקות גם מענה בטיחותי רחב.

השימוש בעץ מקנה לנו יד חופשית בעיצובים מיוחדים, דלת עץ מותאמת אישית למשרד בכל גודל ובנראות ויזואלית שיוצרת בסוף תוצאה טבעית, מודרנית ואותנטית למשרד. עיצוב מודרני לדלת יכול להיות ממגוון חומרים – עץ מחיפוי מיוחד, שילוב של חומרים בעץ, עץ מלא ועוד. 

על מנת לעשות את הבחירה הנכונה והטובה ביותר עבור המשרד שלכם, מומלץ להתייעץ עם חברת נגרות מקצועית המתמחה בדלתות עץ ובעיצוב דלתות קו אפס. לוודא כי החומרים אכן איכותיים, גם החומרים של ציפוי הדלת, על מנת שהדלת תוכל לשמש אתכם שנים קדימה. בחברת תומר גלפנד, נגריית בוטיק בהתאמה אישית, הלקוח מקבל ליווי מקצועי של מומחה עם ניסיון רב בכל הנוגע לייצור וחיפוי דלתות מעץ.

צריכים דלת עץ חדשה למשרד? רוצים לקבל עיצוב ברמה הגבוהה ביותר? צרו איתנו קשר לייעוץ ללא עלות כבר היום.

מאמרים נוספים