אם אתם מעוניינים להפוך את בית העסק או המשרד שלכם לחלל המעוצב, הדקורטיבי, הפונקציונאלי והמרשים ביותר, אין ספק שעבודות הנגרות של חברת תומר גלפנד הן הדבר הטוב ביותר עבורכם. חברת תומר גלפנד עוסקת בפרויקטים בתחומי הנגרות והמסגרות וכן בפרויקטים Turn key אשר מצריכים עבודות בינוי על כל ההיבטים שלהן. החברה מציעה מכלול שירותים מקיף ומהודק שממזג תכנון עם ביצוע בצורה היעילה ביותר. תחום הליבה שהוא נגרות מעניק לחברה יתרון ביצועי לעמידה בפרויקטים מאתגרים של מיטב האדריכלים החלב משלב הרעיון ועד לשלב הביצוע הסופי המוצלח.

אם גם אתם מעוניינים בעבודות הנגרות המיוחדות של תומר גלפנד עבור העסק שלכם, זה הזמן שלכם ליצור קשר: 079-9212011

תהליך תכנון ביצוע נגרות במסעדה, מלון או כל מתחם עסקי

עבודות נגרות לכל עסק יהיו תואמות באופן מדויק לרצון ולצרכים של כל בעל עסק. בעבודות מעין אלה אנשי המקצוע בחברה ירדו אל הפרטים הקטנים ביותר הנוגעים לעבודה הנדרשת הן מבחינה פרקטית והן מבחינה אסתטית, כאשר המטרה היא ליצור באמצעות עבודות הנגרות שהוזמנו את האווירה שהלקוח מעוניין ליצור בכל מבנה, את המראה הדקורטיבי, הייחודי והמרשים ביותר.

החברה מבינה את החזון של כל לקוח. אנשי המקצוע יבקרו בשטח בכדי להכיר את הלקוח, יהיו בקשר הדוק עם גורמי עיצוב פנים או אדריכלות הנוגעים לפרויקט, ידמו ללקוח בשלב הראשון באמצעות הדמיה דיגיטלית את העבודות המבוקשות לכם על מנת לקבל אישור לתחילת עבודה ותעבוד במהלך העבודה עם חומרי הגלם המשובחים והאיכותיים ביותר שיכולים להיות. שלב הביצוע יתבצע בצורה המדויקת ביותר מכל ההיבטים והבחינות ובסופו של דבר המוצר הסופי יוגש ללקוח בצורה מושלמת.

3 סיבות מרכזיות למה לבחור בחברת תומר גלפנד

עושים פרויקטים קצה לקצה

כל לקוח יכול להנות תחת קורת גג אחת מכלל השירותים הנדרשים עבור פרויקט כגוון: שירותי ייעוץ, שירות תכנון וביצוע ועוד. בכל שלב מהתהליך המדובר הצוות המקצועי עומד לצידו של הלקוח ומעניק את המענה הרלוונטי לכל פנייה או שאלה. העבודה מתבצעת ברמה הגבוהה ביותר.

ביצוע קפדני, איכותי ומקצועי

בכדי לבצע עבודות נגרות בהזמנה מותאמת אישית לצרכיו של הלקוח, הצוות מקצועי יקיים תהליך יסודי אשר יורד לכל הפרטים של הפרויקט. כל לקוח זוכה לליווי רציף וקורב לאורך כל הדרך, כאשר המטרה היא להעניק לו את התוצאות הטובות ביותר בסופו של תהליך.

העבודה מתחילה עם תכנון יסודי הרלוונטי בכדי שהפרויקט יתבצע ויתנהל בצורה הנכונה והיעילה ביותר. בשלב השני מגדירים לוחות זמנים. במסגרת התקציב של הלקוח יתחיל תהליך התכנון שיכלול מפגשים עם הלקוח, ביקור באתר עצמו בכדי להבין את הצרכים, הדרישות והחזון וכן במקביל את האילוצים והמגבלות. לאחר מכן יוצרים תוכנית התואמת לכל הפרטים ומביאים אותה לאישורו של הלקוח.

התאמה אישית מלאה

תשובה: בכל פרויקט הצוות המקצועי של תומר גלפנד ייקח בחשבון את התקציב העומד על הפרק של הלקוח, כאשר בהתאם לתקציב הוא יתכנן עלויות ראליות שיוצגו ללקוח בתיק התוכנית שיובא לאישורו.  מעבר לכך הצוות מקצועי ייקח בחשבון את הרצון של הלקוח, האופן שבו הוא רואה את התוצר הסופי והצרכים שלו.

ואם עדיין לא השתכנעתם, הנה כמה עובדות

אין ספק שעבודות נגרות בהתאמה אישית לכל עסק יכולות לשדרג את העסק לחלוטין ולהפוך אותה לרווחי ומוצלח יותר. אם אתם תוהים למה כדאי לבחור דווקא בנו, אין ספק כי יש לכך כמה תשובות: ראשית כל, צוות המומחים של החברה מבצע כל עבודה בצורה מדויקת תוך כדי התחשבות בצרכים של הלקוח ותוך מתן יחס אדיב וסבלני.

הניסיון הרב, היכולות הגבוהות של החברה אשר תחום הליבה שלה בא לידי ביטוי בעבודות נגרות בהתאמה אישית מושלמות ובביצוע מדויק ביותר בהתאם לכל פרויקט ורמת המורכבות שלו, הן ללא ספק סיבות שבגינן כדאי לבחור דווקא בתומר גלפנד כאשר מדובר על עבודות נגרות בהתאמה אישית לעסקים.

מאמרים נוספים