לפני שאתם מגיעים לבחירה הסופית של הנגר הנכון או חברת הנגרות שעליה המליצו לכם, יש כמה דברים חשובים שאתם חייבים לבדוק לפני. בנגרות יש מגוון תחומים שונים, בעיקר כאשר אנו מדברים על נגרות לעסקים (מסעדות, משרדים, בתי קפה, מלונות וכו'). חשוב להבהיר לנגר או לחברת הנגרות את הצרכים שלכם לפני תחילת העבודה ולא לוותר על הנוחות והרצון שלכם, לכן אספנו עבורכם את הטיפים החשובים ביותר לבחירה נכונה.

מקצועיות ואמינות

כשאתם מתחילים בתהליך שיפוץ משרד או מתחם עסקי, ההחלטה הראשונה היא בחירת הנגר שיבצע את העבודה הטובה ביותר עבורכם. בעולם הנגרות יש תחומי התמחויות רבים, לא לכולם אותה הסמכה או מומחיות., דבר המחייב בדיקה אם אתם רוצים רהיטים למשרד או לבית, תיקון עבודת נגרות או עבודה חדשה. אתם צריכים למצוא נגר מוסמך בתחום הספציפי שיבטיח לכם מוצר איכותי ושתוכלו לפנות אליו בכל בעיה או תקלה בהמשך במידת הצורך.

איכות המוצר ומחיר

ביצוע עבודת נגרות בעסק או בניית רהיטים בהתאמה אישית אלו דברים הדורשים מאיתנו הוצאה כספית גדולה אך יכולה להיות איכותית ואפילו לא יקרה במידה ואנחנו בוחרים נכון. בעולם המודרני היום עומדות בפנינו מגוון אפשרויות שלא נגמרות וככל שנשקיע בבדיקה טובה נגיע לתוצאה הנכונה. החיפוש אחר המוצר הזול יכול להוות עבורנו מכשול בדרך, שיפוץ משרד או בית ורהיטים הם השקעה לטווח הרחוק ולכן חשוב לבדוק שהנגר שאותו נבחר עובד עם יצרנים מורשים.

סגנון עיצוב

התחומים בנגרות הם רחבים. יש שמתעסקים בעיקר בריהוט גן, פרגולות, דקים ויש את ריהוט המשרד או הבית אם זה ארונות, מטבח ועוד. כל תחום דורש עבודה שונה מטעם הנגר וידע ספציפי. רוב הנגרים יתאימו את עצמם לבקשות שלכם ויבצעו את הנדרש וידאגו לרמת הגימור שתרצו, אך קו עיצוב העבודה הוא קריטי ביותר. תבקשו לראות עבודות קודמות או אפילו להתרשם פיזית מעבודות שהנגר ביצע על מנת לראות אם זה אכן העיצוב שאתם מחפשים, קלאסי או מודרני.

בחירת עץ

אפשר להשתמש כמעט בכל סוג עץ כחומר גלם לעיצוב ונגרות רהיטים, השאלה היא מה הוא העץ הכי איכותי ושיחזיק הכי הרבה זמן. יש מגוון רחב של עצים, כל עץ מהווה צבע שונה ואיכות שונה, אפקטים שונים התורמים גם לעמידות העץ לטווח הארוך ולמראה הסופי. מומלץ לבקש מהנגר לקבל מידע רחב יותר אודות העץ בו הוא ישתמש ולהחליט על חומר גלם מרכזי ונכון לכם.

בדרך להשגת המטרה של השיפוץ או הריהוט הטוב ביותר, חשוב שתזכרו את כל האפשרויות העומדות בפניכם ותבדקו מה היא עבודת הנגרות שאתם צריכים ותתאים לצרכים שלכם. לקבל את השירות המקצועי והטוב ביותר עם עבודה איכותית שתישמר לטווח הארוך.

אנחנו בחברת תומר גלפנד עוסקים במגוון פרויקטים בתחומי הנגרות עם ניסיון של שנים ובשאיפה לעזור לכם להגשים את הפרויקט שעליו אתם חולמים בדרך הטובה ביותר. יש לכם שאלות נוספות? עדיין לא הצלחתם להחליט? נשמח לתת לכם ייעוץ ראשוני ללא עלות. לפרטים צור עימנו קשר.

מאמרים נוספים