מעוניינים בעבודות נגרות איכותיות, מקיפות ומקצועיות? חברת תומר גלפד – תכנון וביצוע פרויקטים מתמחה בביצוע עבודות נגרות למוסדות וגופים ציבוריים, עסקיים ופרטיים, לרבות נגרות לבית מלון וצימרים, למרכזים קהילתיים, נגרות לבתי אבות, נגרות למרכזי קניות, נגרות לבית חולים ומרפאות, נגרות למשרדים וחברות הייטק ונגרות למפעלים. מאחורי החברה ניסיון רב שנים בביצוע פרויקטים בכל רמת מורכבות ועל כל פרטיהם, בהתאמה אישית מלאה לצרכי הגוף המזמין.

גישות עבודה מקצועיות

בין אם מדובר בפרויקט נגרות לבית חולים, משרד, אוניברסיטה, מרכז רוחני, מפעל או בית אבות – אנו מנהלים, מתכננים ומבצעים את הפרויקט ברמת מקצוענות גבוהה ביותר הנשענת על מספר עקרונות בסיסים:

  • תכנון יסודי – בכדי שפרויקט נגרות מורכב וגדול יתפקד באופן יעיל ונכון, תוך עמידה במסגרות תקציב ולוחות זמנים ועם מענה מדויק ואיכותי לצרכי לקוח, אנו מבססים אותו על הליכי הכנה ותכנון יסודיים הלוקחים בחשבון את כל צרכי ופרטי העבודות מתחילתן ועד סופן.
  • לוחות זמנים – כפי שעבורם זמן הוא כסף כך גם לנו, ולכן כחלק מגישת העבודה שלנו אנו מחויבים לעמוד בלוחות הזמנים שנקבעו מראש.
  • מסגרות תקציב – בכדי לספק מענה איכותי ויעיל אנו מתכננים מראש מסגרות תקציב ריאליות ודואגים ליישמן בקפידה בהליכי העבודה השונים.
  • ביצוע נטול פשרות – המוניטין שצברנו עם השנים נשען על גישות עבודה, ביצוע וגימור נטולי פשרות. מבחינתנו, העבודה הסתיימה רק כאשר הגענו בשלמות ליעד שהוצב.

עבודות נגרות בהתאמה אישית

ברור לנו שלכל גוף במשק יש צרכי נגרות ספציפיים שאותם אנו לוקחים בחשבון. יתרה מכך, לא רק שיש הבדל בצרכי עבודות נגרות בין בתי אבות ובתי מלון, יש גם הבדל בין צרכיו של כל בית אבות ובית מלון. כל הזמנה שאנו לוקחים נבחנת מבחינת צרכים פרקטיים ואסטטיים, תוך שימת דגש על מרחב שנוח ובטוח לשהות בו המספק מענה הולם למותג ולחברה שעבורה הוא מיוצר. יעדים אלו מושגים על ידי הקשבה והבנת צרכי מנהלי המוסד, ביקור במקום והתרשמות מנתוניו, עיון בתוכניות אדריכליות והתייעצות עם גורמים מקצועיים נוספים הקשורים לפרויקט. עם נתונים אלו ונוספים נבנה תיק תוכניות מתאים המוצג בהדמיות דיגיטאליות מתקדמות וכולל בתוכו את כול צרכי, פרטי ושלבי הפרויקט, לרבות ניהול זמנים, מסגרות תקציב וחומרי גלם. רק לאחר אישור כל פרטי הפרויקט נעבור לביצועו באופן מקצועי, יעיל ומדויק.

הזמנת עבודות נגרות

להזמנת עבודות נגרות לגופים, חברות ומוסדות בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת תומר גלפנד – תכנון וביצוע פרויקטים בטלפון 079-9212011 או במייל[email protected]

מאמרים נוספים