אחד הטרנדים הפופולאריים ביותר בתחום הדלתות כיום הוא דלתות קו אפס. מדובר על דלתות נסתרות שיכולות לשמש כדלתות כניסה או דלתות פנים. הדלתות הללו מוצעות כיום בעיצובים מרהיבים, מקוריים ובהתאמה אישית בהתאם לכל צרכי לקוח. כמובן שחשוב מאוד לבחור בחברה הטובה ביותר בתחום התקנה, תכנון ועיצוב של דלתות מעין אלה וזאת בכדי שהדלתות אכן יענו על המטרה שלהם בצורה הטובה ביותר.

גלריית עבודות

קו אפס – מודרניות עם חותמת יוקרה

במרבית הדלתות, התקנת הדלת עם המשקוף שוברת את קו הקיר ויוצרת חזות נפרדת של המפתח. דלתות קו אפס לעומת הדלתות הרגילות, הן דלתות סמויות. כלומר, דלתות שמותקנות עם הדלתות בתוך הקיר. הדלתות המדוברות ממשיכות  למעשה בקו רציף וישר את קירות המבנה.

דלתות קו אפס הן בעלות חזות מודרנית ויוקרתית ועל כן, הן מעניקות לכל מבנה את המראה המרשים ביותר שיכול להיות. קו אחיד של דלתות מעניק חזות נקייה ואסתטית לכל מבנה שבו מותקנות הדלתות הללו וכן, ניתן לשמור על רצף עיצובי אחיד בין הדלת לקיר בשל הסוואת קיומה של הדלת. דלתות קו אפס מוצעות אצל תומר גלפנד כדלתות כניסה מרשימות ייחודיות וכדלתות פנים מעוצבות ומרהיבות ביופיין. התקנת הדלתות הללו דורשת את שתילתו של המשקוף באופן שבו ניתן לצבוע ולטייח את המשקוף על מנת שישתלב באופן הרמוני עם הקיר.

חדר במלון לייק האוס עם עיצוב אישי נגרות אדריכלית
מסדרון עם דלתות

סדרת הפרימיום של תומר גלפנד

חברת תומר גלפנד מספקת דלתות קו אפס בהתאמה מושלמת עבור מפתחים בכל קנה מידה. בין אם מדובר בקנה מידה סטנדרטי ובין אם מדובר בקנה מידע שאיננו סטנדרטי. החברה יכולה להתקין דלתות אלו עם כל מרקם, גוון וחיפוי מבוקש הממשיך אל הקירות עצמם. חיפוי הדלת יכול להיות פורניר או אלומיניום והגוון יכול להיות הגוון של הקיר. מלבד העובדה שהחברה מספקת דלתות מעוצבות ומיוחדות בהתאמה אישית, היא מספקת גם מענה בטיוח ועמיד במיוחד מפני פריצות בשל העובדה שניתן להזמין את הדלתות הללו עם שלדת פלדה המחוברות ישירות לתוך הקיר או עם מנגנוני נעילה מתקדמים שונים.

להזמנת דלתות קו אפס מודרניות ויוקרתיות בהתאמה אישית, צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

כתבות אחרונות מהמגזין