בדומה לפעילות העסקית של חברות מקצועיות רבות מתחומים מגוונים, גם הצוות של TG עוסק ללא הפסקה בחתירה למצוינות. בלב הערך החשוב הזה ניצבת ההקפדה על סטנדרטים ותהליכי עבודה מקובלים, שמהווים אבן יסוד להצלחה הארגונית שלנו. התקנים המחמירים שעומדים לנגד עינינו בכל עת מהווים מסגרת שמבססת יעילות בכל היבט בפעילות שלנו, מה שמאפשר בסופו של יום עבודה טובה יותר ובעיקר – מתן שירותים איכותיים ללקוחות.

ואם מעניין אתכם להבין עוד על הערכים שמנחים את העבודה היום יומית שלנו, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לכתבה הבאה בה נתעמק בחשיבות העבודה היעילה לפי TG. נציג בפניכם את ISO 9001, תקן עבודה בינלאומי שמנחה אותנו בכל עת, וגם נדבר על החשיבות העצומה של ערך העמידה בתקנים והשמירה על הסדר והארגון בעבודה. אז קדימה, בואו נצא לדרך!

ISO 9001 – התקן שעומד לנגד עינינו

תקן ISO 9001 הוא למעשה סדרת תקנים, שמספק מסגרת מקיפה ונוחה לעבודה יעילה עבור ארגונים, חברות ועסקים. התקן מציג כמה דרישות ועקרונות בסיסיים שמסייעים לבנות מערכת ניהול איכותית וחזקה. הוא בנוי ממספר מרכיבים מרכזיים, עם התמקדות בלקוח, בערך המנהיגות, ובעיקר בהיבט השיפור התמידי. יתרה מזאת, ערכי הליבה של התקן מדגישים את החשיבות של קבלת החלטות מחושבת, כגישה ניהולית שחייבת להנחות אותנו בכל עת. ועם הצמדות כללית לערכי ISO 9001, ניתן לייעל באופן משמעותי את העבודה במגוון רחב של חברות וארגונים, מה שיאפשר צמיחה עסקית משופרת.

אז למה חשוב לעמוד בתקנים?

·   יעילות

אין בעל עסק מצליח שלא חותר אחר היעילות. מדובר על אחד מההיבטים החשובים ביותר בכל הנוגע לביסוס עבודה איכותית. ועם הצמדות לתקנים ותהליכי עבודה מסודרים, גם אתם תוכלו לשפר משמעותית את שגרת היום יום בעסק שלכם. הפעולות השונות יהיו חלקות יותר, המוצרים יהיו טובים יותר ובסופו של יום גם שורת הרווח תציג נתונים איכותיים ומשופרים.

·   אמינות

היבט מכריע נוסף שנוגע לעמידה בתקנים הוא הבטחת עקביות ואמינות באספקת המוצרים או השירותים. יש לזכור שהלקוחות מצפים לרמה מסוימת של איכות ואמינות, במיוחד בעידן בו השוק מציע שפע בלתי נגמר ותחרות משמעותית בין אינספור עסקים, מותגים וחברות. הרוכשים הפוטנציאליים שלנו מחפשים את הטוב ביותר, ואלה שכבר הפכו ללקוחות ירצו לקבל בעסקה הבאה בדיוק את מה שרכשו. כך למעשה בונים אמון.

·   צמצום סיכונים

שמירה על סטנדרטים ותהליכי עבודה מסודרים ממלאת תפקיד מכריע גם בכל הנוגע לצמצום סיכונים. עם ההצמדות שלנו ב TG לנהלים ופרוטוקולים שהוגדרו מראש, ניתן לזהות ולצמצם סיכונים פוטנציאליים, עוד לפני שהם הופכים לבעיות חמורות.

·   חתירה לשיפור תמידי

גם אם כבר ממשנו את היעדים והשיאים העסקיים שהוגדרו בתחילת הדרך, הצלחה אמיתית תהיה עם חתירה לשיפור תמידי וכיבוש פסגות חדשות. עבודה לפי תקנים מחמירים מטפחת תרבות של שיפור מתמיד וחתירה למצוינות. עם חידוד הנהלים והתאמתם בכל עת לאופי התקופה והעבודה תגלו גם אתם שלאופטימיזציה והחדשנות אין בעצם סוף.

חתירה למצוינות באמצעות עמידה בתקנים: המפתח להצלחה

אין עוררין על כך שעבודה יעילה חייבת להתבסס על עמידה בתקנים מחמירים כמו ISO 9001 למשל. מדי יום אנחנו משלבים את ערכי הליבה של תקן זה בעבודתנו השוטפת, כדי לספק לכם את התוצרים הסופיים הטובים ביותר. אומרים שאין הנחתום מעיד על עיסתו, אבל לא יהיה מופרך לומר שתקן ISO 9001 שיפור בצורה משמעותית את היעילות בחברה שלנו, מה שמאפשר לנו לשווק את המוצרים האמינים ביותר בשוק.

מאמרים נוספים