שירותי נגריית האומן של תומר גלפנד – תכנון וביצוע פרויקטים, מספקים מענה איכותי וייחודי לצרכי נגרות של כל מגזרי המשק. בין היתר החברה מתכננת, מעצבת, בונה ומתקינה דלתות קו אפס נסתרות כדלתות כניסה ופנים המוצעות בעיצובים מרהיבים ומקוריים ובהתאמה אישית מלאה לכל מידה מבוקשת וסגנון של מתחם.

דלתות קו אפס הממשיכות את הקיר

במרבית הדלתות, התקנתן עם משקוף שוברת את קו הקיר ויוצרת חזות נפרדת של המפתח. לעומת זאת, דלתות קו אפס המכונות גם דלתות סמויות, שמותקנות עם משקוף בתוך הקיר, ממשיכות למעשה בקו רציף וישר את קירות המבנה. זוהי צורת עיצוב עכשווית המתקבלת בזכות שיטת התקנה שטוחה עם משקוף וחזית של דלת המותקנים בקו של הקיר וצירים סמויים. קו אחיד זה מעניק מרחב בעל חזות נקייה, יוקרתית ומתקדמת, ולמעשה ניתן לשמור על רצף עיצובי אחיד בין הדלת לקיר גם באופן המסווה את קיומה של הדלת. דלתות אלו מוצעות על ידינו כדלתות כניסה מרשימות וכדלתות פנים מעוצבות. כמו כן, התקנתן דורשת את שתילתו של המשקוף בתוך הקירות ובקו ישר עימן. ההתקנה מבוצעת באופן שניתן לצבוע ולטייח את המשקוף כך שישתלב לגמרי עם הקיר.

דלתות קו אפס בהתאמה אישית

אנו מספקים דלתות קו אפס בהתאמה מלאה גם עבור מפתחים בקנה מידה שאינו סטנדרטי, שיכול להיות גבוה או רחב מהמקובל. כמו כן, אנו יכולים להתקין דלתות אלו עם כל מרקם, גוון וחיפוי מבוקש, הממשיך אל הקירות עצמם. כך למשל, גוון הדלת כמו זה של הקיר יכול להיות לבן, שמנת ואפור, וחיפוי הדלת יכול להיות למשל פורניר או אלומיניום. בנוסף, מי שמעוניין בדלת באמת מסווית יכול להזמין מוצר שכל פרטיו סמויים לרבות ידיות, סגרי בטחון וסף תחתון. מנגד, יש המעוניינים בקו הנקי של דלתות אלו ללא הסוואתן וליהנות מעיצוב ייחודי ומרשים.

דלתות בטוחות ומתקדמות

מלבד היותן דלתות מעוצבות ומיוחדות המוצעות בהתאמה אישית מלאה, דלתות קו אפס מספקות גם מענה בטוח ועמיד במיוחד מפני פריצות. תוכלו להזמין מאתנו דלתות עם שלדת פלדה המחוברות ישירות לתוך הקיר, כך שניסיון פריצה דורש לשבור את הקירות עצמם. כמו כן, ניתן להזמין דלתות סמויות עם מנגנוני נעילה מתקדמים שונים, כדוגמת נעילה אוטומאטית או נעילה אלקטרונית המתחברת למנגנוני בית חכם.

הזמנת דלתות סמויות

להזמנת דלתות סמויות בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת תומר גלפנד – תכנון וביצוע פרויקטים בטלפון 079-9212011 או במייל [email protected].

מאמרים נוספים