עיצוב הוא עולם שלם של טרנדים, רעיונות, סגנונות ויתרונות שמביאים לגיוון ורענון. אחד מחומרי הגלם העיקריים המשמשים עבור עיצוב של לובי משרדים ומגדלי יוקרה בעידן הנוכחי הוא עץ ולא בכדי הוא מבוקש מאד. 

לעץ יתרונות יוצאי דופן משולבים עם פונקציונליות ואסתטיקה וברמה גבוהה. מעצבים אוהבים מאד לעבוד עם עץ, המביא לגימור איכותי, ומשתבח עם השנים היות והוא טבעי ונהיה יפה יותר ויותר מיום ליום. 

עיצוב משרדי יוקרה ולובי משרדים באמצעות עץ – זו יוקרה

כל מי שמבין מעט בתחום עיצוב המשרדים ומגדלי היוקרה מבין שחומר הגלם המבוקש ביותר עבור הטרנדים החמים ביותר לעיצוב הוא עץ. ניתן לעצב עמו באופן גמיש וייחודי יצירות עבור כל סגנון, והוא הופך כל חלל ליוקרתי ולמרכז השיחה ברגעים בהם צריך לשבור את הקרח, או פשוט כי הוא קיים והנוכחות שלו נהדרת. 

עץ מביא עמו סטנדרט חדש של עיצוב מחבק, כפרי ומשולב במודרניזציה שכולם מתאהבים בה בתוך שניות. הוא מושלם עבור כל חלל ואלגנטי, אצילי ואקזוטי בו בזמן.  האדריכלים והמעצבים הנחשבים ביותר בוחרים בו ללא הפסקה פעם אחר פעם ובהתאמה אישית, אפשר להגיע לתוצאות מרהיבות ומפעימות. 

הטרנדים החמים בעיצוב לובי משרדים ומגדלי יוקרה 

אחד הטרנדים המבוקשים בשנים האחרונות הוא עיצוב פנים עבור משרדים גדולים המשלב בתוכו גם מראה תעשייתי משולב חומרי גלם להם מראה טבעי. השימוש בעץ מביא עמו מגוון של יתרונות גם ברמת העיצוב והאסתטיקה וגם ברמה הפונקציונלית:

  • משרביות ללובי – לובי משרדים הוא המקום הפעיל ביותר במגדלי יוקרה וחשוב שהוא יקבל את העיצוב הראוי גם ברמה הפונקציונלית ובטח ברמה האסתטית. משרביות ללובי הן טרנד מבוקש מאד בו יש תכנון מוקפד של משרביות ממתכת בחיתוך לייזר אלגנטי, וצביעה מתכתית מיוחדת. את אלו אפשר לשלב עם ספרייה ענקית המתנשאת לגובה של 5 מטרים ועם גימורים קלאסיים ובהתאם לתקנים המחמירים ביותר לשמירה על בטיחות העוברים והשבים. 
  • חיפויי עץ – חיפוי קיר מעץ איכותי המשלבים בו תאורה נסתרת מתאים למשרדי יוקרה המעוניינים בחיפוי עמודים, קירות פנימיים ושילוב של צביעה מתכתית המאפשרים אור, עיצוב וייחודיות מודרנית משולבת. 
  • ריהוט משרדי מעץ יוקרתי מותאם אישית – התאמה אישית של ריהוט פונקציונלי ובהתאמה אישית, בעל חיפוי עץ לעמדת אירוח, שולחנות ייחודיים לחדרי ישיבות בשילוב של זכוכית מחוסמת ועץ איכותי. את העץ אפשר לעצב בצורות גאומטריות בשילוב מתכת ולפזר ברחבי המשרד, כאשר אלו גם יכולים לחצוץ ולהפריד בין איזורים שונים במתחם המשרדים. 
  • מדרגות מעוצבים – בין הטרנדים והעבודות המעוצבות השונות אפשר לראות ביקוש גם למדרגות בלובי כניסה למגדלים. שילוב של עץ ומתכת במגוון של צורות ייחודיות כאשר מבנה המדרגות מורכב משלד מתכת, ומעטפת עץ מפוסלת. שילוב שמתחיל מבנה שמתחיל כבר מהכניסה ללובי, ועד לקומת הביניים. 

אומנות שימושית בעיצוב

עיצוב נכון, איכותי וברמה גבוהה בכל היבט אפשרי לעיתים יכול להיראות כמיצג אומנותי. בסופו של דבר הוא ריהוט, עיצוב או פונקציונליות שלמה שמורכבת מכמה חומרי גלם איכותיים אותם אפשר לשלב, לשנות ולהחליף מעת לעת. 

בחירה בשילוב חומרי גלם טבעיים יחד עם עץ מביאה לתוצר איכותי שמשתבח עם הזמן, אינו דורש תחזוקה מאסיבית מדי ויכול לשמש לשנים ארוכות כרהיט איכותי ודקורטיבי. 

בחירה באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום מביאה לתוצאות מיטביות ואיכותיות, וכאשר קיים ליווי מקצועי, איכותי, אישי בכל צעד ויש מענה לכל שאלה ושאלה, או לכל תקלה, אין שום סיבה שהתוצאות לא תהיינה פחות ממושלמות. 

מאמרים נוספים