כבר מזמן שבתי האבות בארץ לא נחשבים למקום מרתיע או כמיועד רק עבור תשושי נפש. בתי אבות הפכו עם השנים, למקום מבוקש עבור בני הגיל השלישי אשר חסרה להם חברה, צריכים סיוע רפואי במהלך היום, עזרה בפעילות שגרתית ועוד. אז איך תמצאו חברת נגרות אשר תהפוך את עיצוב בית האבות למודרני ורלוונטי הרבה יותר? במאמר שכאן תוכלו לקרוא על כל העצות המובילות, לבחירת חברה עבור פרויקט נגרות מקצועי לבית אבות.

איך לבחור חברת נגרות לבית אבות?

בשונה מכל בניין מגורים, עסק או בית מלון, בבית אבות ישנו מספר רב של דיירים אשר ברוב זמנם נמצאים במבנה עצמו או בקרבתו. מכאן שישנה חשיבות רבה לנראות ועיצוב המקום, עם דגש על כל חלל וחדר בבית האבות. בעידן הנוכחי ישנה ציפייה ממקומות לדיור מוגן או בתי אבות, להציע אווירה חדשנית, מודרנית ומפוארת יותר, זהו פרמטר חשוב עבור הבחירה בבית האבות.

החזון הוא להפוך את שטח המבנה של בית האבות, למקום ביתי ונעים, אשר יספק לדיירים במקום אווירה חמה ומשפחתית בכל חלל אשר יכנסו אליו. על כן, בעת חידוש או הקמת בית אבות, יש לבחור בחברת נגרות עם ניסיון בתחום, אשר תוכל להגיע לרמת גימור גבוהה בהתאמה אישית ומדויקת לדרישות והרצונות שלכם.

דיור מוגן שהופך לבית

דיור מוגן הוא שירות בסיסי הנכלל במסגרת בית אבות, אשר משמש כמרכז מגורים המיועד לאנשים בגיל זקנה, ומספק להם שירותים שלא ניתנים באף מקום אחר כמו טיפול סיעודי נרחב בהתאם למצב בריאותו של הדייר. זהו פתרון נפלא עבור בני הגיל השלישי, אשר אין באפשרותם להמשיך לגור בביתם הפרטי בגלל סיבות בריאותיות או חברתיות. הדבר החשוב ביותר, הוא לבחור במקום אשר מקנה אווירה חמה וביתית, כך שגם לאחר המעבר אל בית האבות, הדיירים ירגישו בנוח במקום החדש ויתרגלו אליו במהרה.

השילוב בין אווירה לעיצוב אישי

הקונספט הידוע של בתי אבות בשמירה על עיצוב אותנטי ומיושן, כבר לא רלוונטי יותר בשנת 2022, כאשר כל העיצובים המודרניים והמרשימים ביותר הם על ידי עבודה של חברת נגרות. זה נכון שצריך לתת לדיירים תחושה של בית ולא בית מלון יוקרתי בעיצוב הייטקיסטי, אבל מגוון סגנונות העיצוב כיום הוא רחב מאוד, וניתן בקלות למצוא עיצוב מתאים אשר יספק את האווירה המושלמת.

כל בית אבות יכול לקחת על עצמו את הקונספט הביתי והחם, ועדיין להביא אותו לידי ביטוי בעיצוב ייחודי של החללים השונים במקום. חברת נגרות מקצועית בעלת ניסיון עשיר עם פרויקטים גדולים בסגנון, תוכל להביא לכם את החלום לידי מציאות על בהתאמה אישית עם תוצאות יוצאות דופן.

נגרות לבית אבות – הטיפים שאתם חייבים להכיר לפני בחירת הקבלן

בחירת חברת נגרות מקצועית, אשר תספק לכם פרויקט מושלם עם רמת גימור גבוהה, היא לא פשוטה כלל לנוכח מאות החברות הפרוסות ברחבי הארץ. אך על ידי בדיקה מעמיקה שתבצעו בעזרת הטיפים שלנו, תוכלו להיות בטוחים שתבחרו לבסוף בטוב ביותר.

  • פרויקט קצה לקצה – חברת מקצועית עם ניסיון של שנים, היא כזו שתדע להעניק לכם מעטפת שלמה של כלל השירותים הנדרשים כבר משלב הייעוץ הראשוני. כך שתוכלו לקבל מענה מהיר ורלוונטי עבור כל בקשה או שאלה, ולהגיע לתוצאה סופית מדויקת ומושלמת.
  • ללא התפשרות על איכות – אבן היסוד של כל חברה מקצועית, היא שימוש בחומרי גלם עם אבטחת איכות גבוהה. לא משנה כמה העיצוב יראה מרשים, כל עוד החומרים בהם החברה משתמשת, הם לא מהאיכותיים ביותר, התוצאה הסופית לא תישמר לטווח הארוך.
  • עיצוב ייחודי בהתאמה אישית – חברת הנגרות צריכה להתאים את עצמה לצרכי הלקוח, לבקשות שלכם ולתקציב אשר איתו אתם מגיעים. על פי כך צוות החברה ידע לתכנן את הפרויקט בהתאמה מלאה, ולספק לכם תוצאה ייחודית ויוצאת דופן.

לחברת תומר גלפנד ישנו וותק של שנים בעיצוב ונגרות בהתאמה אישית, עבור הענף המסחרי והעסקי. על כן הצוות המקצועי יודע כיצד להתאים את בקשות הלקוח, באופן מדויק לתכנון הפרויקט עד להשגת התוצאה הרצויה ואף מעבר לכך. רוצים לשמוע עוד פרטים? צרו איתנו קשר.

מאמרים נוספים