הטכנולוגיה המתקדמת וגישות עיצוב חדישות הפכו את המתכת לחומר חיפוי קירות עכשווי וייחודי. עם חברת תומר גלפנד – תכנון וביצוע פרויקטים, תזכו בחיפוי מתכת לקירות פנים וחוץ איכותי , דקורטיבי וייחודי. החיפוי מוצע עם הליך מקצועי בסוגים שונים של מתכת, עם עיצוב מקורי המותאם באופן מלא לאופי ולצרכים של כל פרויקט.

על חיפוי קירות במתכת

חיפוי מתכת לקירות במגוון סוגי מתכת ועם שיטות עיצוב חדשניות מאפשר ליצור שלל דוגמאות, צורות, טקסטורות וגוונים. העיצוב מוצע ברמות דיוק וגימור גבוהות ביותר, בין אם מדובר בעיצוב סדרתי בעל תבנית קבועה או בין אם בצורה פשוטה או מורכבות חד פעמית. בנוסף, חיפויים אלו מתאימים למגוון קירות וצרכים פרטיים, עסקיים, מסחריים או מוסדיים. הם מתאימים לעיצוב קירות חוץ ופנים כאחד ומשמשים כאלמנט דקורטיבי אקסקלוסיבי ומרשים. את החיפויים ניתן לחבר לקיר באופנים שונים, גלויים או סמויים, בצמוד לקיר או עם השארת מרווח שיכול לשמש למשל להתקנת תאורה.

מגוון סוגי מתכות לחיפוי קירות

ניתן לחפות קירות בסוגים רבים של מתכות, כאשר לכל סוג של מתכת יש חזות ומאפיינים ייחודיים כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • אלומיניום – חומר גלם קל משקל, מודולארי וגמיש, עמיד לחלודה, בעל חזות נקייה ואלגנטית, מוצע בשלל גוונים ומאפשר עיבוד במנעד רחב של צורות וטקסטורות.
  • נחושת – חומר חיפוי ייחודי בעל חזות יוקרתית, עמיד לחלודה, שהשימוש בו כיום מוצע בשלל טקסטורות, צורות וצבעיים הנעים מגוון כסוף מתכתי מבריק, דרך חום שחור ועד לגוון ירקרק.
  • פח מגולוון – חומר גלם קל משקל ומאוד גמיש עם אינספור אפשרויות של עיבוד, כיפוף וחיתוך.
  • ברזל – מעניק חיפוי מאסיבי ועוצמתי בו ניתן לעשות שימוש בשיטות עיבוד מגוונות, כמו יצירת ריאקציה כימית בעזרת תמיסות ומלחים. מנגד, מדובר בחומר כבד הנדרש בקיר וקונסטרוקציה שיכולים לשאת את משקלו. כמו כן, ברזל נדרש בעבודת תחזוקה למניעת החלדה.
  • מתכות נוספות – יש עוד מגוון סוגי מתכות המתאימות לחיפוי קירות כדוגמת נירוסטה, אלוקובונד ואבץ.

הזמנת חיפוי מתכת לקירות

להזמנת חיפוי מתכת קירות איכותי וייחודי, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת תומר גלפנד – תכנון וביצוע פרויקטים בטלפון 079-9212011 או במייל [email protected].

מאמרים נוספים