יציאה למסעדה בעידן המודרני נחשבת לבילוי זוגי, משפחתי או עסקי לכל דבר. אם בעבר היה עיצוב די ברור ואחיד למסעדות ברחבי העולם, היום ההחלטה על העיצוב מגיעה כבר לפני הבחירה במנות שיוגשו במסעדה. ככל שהעיצוב של העסק מעניין, חוויתי, מקורי ומהפנט יותר, כך אתם זוכים לתשומת לב גדולה יותר ולקוחות יגיעו רק בשביל להיות חלק מהחוויה הזו. 

מהי השיטה המנצחת לעיצוב המסעדה?

כל בעל מסעדה רוצה שהעסק שלו יהיה המיוחד, היפה וכמובן גם הטעים ביותר, זו אף המטרה המרכזית כבר בהגדרת התוכנית העסקית וזהו יעד שיש לפתח ולתחזק כל הזמן. העיצובים מתחלפים בקצב מסחרר וטרנדים משתנים בלי הפסקה, התפקיד שלכם זה לדעת מהו העיצוב המנצח שיהיה גם רלוונטי לטווח הארוך וישרת אתכם בצורה הטובה ביותר. 

עם זאת, יש טרנד אחד שלא חולף כבר שנים והחידוש שלו הוא קל מתמיד, והוא עבודות נגרות למסעדות, התוצאות הן מרהיבות ואפשרויות העיצוב הן יוצאות דופן. בעיקר כאשר אתם בוחרים בחברה בעלת ניסיון עשיר עם עולם המסעדנות, אתם יכולים להיות בטוחים כי התוצאה הולכת להיות מיוחדת, והלקוחות בהחלט יוכלו ליהנות מהאווירה והעיצוב של המקום כחלק מהבילוי. 

שילוב רהיטים בהתאמה אישית 

מעבר לעיצוב החללים במסעדה, יש דבר נוסף אשר אתם חייבים לשים עליו דגש והוא לא פחות חשוב בתהליך הקמת העסק וגם לאחר מכן – הרהיטים אשר אתם בוחרים למסעדה. כל מידה וסגנון עיצוב של רהיט, מהווים חשיבות רבה בנראות ובתוצאה הסופית. אתם צריכים להתאים את כיסאות הבר בהתאם למידות, את כיסאות הישיבה לשולחנות, את הגוונים והחומר של הריהוט לעיצוב החלל ועוד. 

חברת נגרות מקצועית המתמחה בנגרות למסעדות, תוכל לעשות זאת עבורכם בהתאמה מושלמת. בזכות ייצור ריהוט על פי דרישות העיצוב שלכם ובהתייעצות עם מומחים בתחום, נגר למסעדות מחברת "תומר גלפנד", יוכל לייצר עבורכם את הריהוט האיכותי והמתאים ביותר, אשר ישמש אתכם לתקופה ארוכה מאוד. השילוב המנצח כאן, הוא בין קולינריה מיוחדת לעיצוב יוקרתי.

הפרויקטים המפוארים של "תומר גלפנד" 

חברת "תומר גלפנד" אחראית למגוון פרויקטים מיוחדים ויוצאי דופן של מסעדות ברחבי הארץ, בעזרת עבודת נגרות מדויקת והתאמה אישית של הריהוט לחלל המסעדה, התוצאות הן מרהיבות.

מסעדת ויוינו בחיפה – עבור מסעדת "ויוינו", יצרנו ריהוט בהתאמה אישית שכולל בין היתר מדפי תצוגה ועמדת מארחת בסגנון וינטאג' מודרני. תהליך העבודה התקיים לצד בקשות הלקוח, החומרים בהם בחרנו להשתמש נותנים תחושה נעימה ומזמינה. השילוב בין עץ בהיר, מתכת כהה ונירוסטה נחשבים לאחד המעודכנים ביותר בעולם העיצוב המודרני.

מסעדת BP נתניה – במסעדה הזו יצרנו עבודת נגרות משולבת במסגרות אמן, יחד עם עבודה על כל עמדות הישיבה. השתמשנו בלוחות עץ מסיבי, לצד ברזל שחור ופורנירים. במסגרת הפרויקט ביצענו גם התאמה מדויקת של הריהוט לחלל המסעדה.

מעדניית קולינאריק – מעדניית בוטיק עם תפריט של למעלה ממאה מנות, אוכל גורמה מוכן ומוצרי מעדניה. בפרויקט זה בוצעו עבודות של יצירת קורות פלדה המחליפות את העמודים התומכים וכמו כן בוצע חיזוק של המבנה הישן. בנוסף, ביצענו את כל עבודות הפליז, החיפוי והנגרות שכללו בין השאר תקרת עץ, עמדות הגשה ומידוף של קיר האלכוהול.

בעלי מסעדה? העסק שלכם חייב מהפך בקו העיצוב? אל תחשבו פעמיים, זה מה שיכול לשפר לכם את נראות העסק באופן משמעותי ואף להגדיל לכם את כמות הלקוחות והמכירות. מוזמנים ליצור קשר עם הצוות המקצועי של חברת "תומר גלפנד" עוד היום – נשמח להעניק לכם שירות מקיף ואיכותי עם תוצאה ייחודית. 


מאמרים נוספים