כבר שנים רבות בהן המשרד שלנו הפך כבר לבית, ולא רק לאור העובדה ששם אנחנו מבלים את מירב זמנינו, אלא כי אכן קיימת תחושת ביתיות חמימה ומהנה. שאנחנו כל כך נהנה מהשהייה בעבודה? איך זה יכול להיות?  ובכן, כמעט בכל משרד חדש כיום, שמים דגש על קונספט חדשני – חללי עבודה משותפים, וזאת יחד עם נגרות בעיצוב ייחודי ומודרני בהתאמה אישית. 

חלל עבודה משותף – מה זה אומר? 

במדינות שונות מחוץ לארץ, זהו מזמן כבר לא טרנד אלא דבר לגיטימי ושגרתי. מתחם בו קיים חלל עבודה משותף, כמה משרדים של פרילנסרים, חברות שונות (בדרך כלל קטנות או סטארטאפ) וכדומה, אשר נמצאים באותו אזור עבודה ומשם הם פועלים. זאת חלופה יעילה ביותר במקום עבודה מהבית או השכרת משרד באופן עצמאי, עם כל מה שכרוך בכך מבחינת האדמיניסטרציה. 

ישנם המון עסקים בתחילת דרכם אשר רוצים להתפתח, אך אין בידם את היכולת להשכיר משרד אשר יענה על הצרכים שלהם. חלל עבודה משותף הוא הפתרון המושלם והאולטימטיבי, עבור כל אותם בעליי עסקים או אנשים פרטיים שרוצים להתפתח ולצמוח בתחומים שונים. החלל מדמה חממה של כמה צמחים שרק נזרעו, ובזכות המשקעים המתקדמים שהמתחם מעניק להם, יכולת הפריחה שלהם היא הרבה יותר מהירה ואיכותית.

משלב השרטוט ועד ביצוע הפרויקט 

הרעיון מאחורי החללים המשותפים, הוא שהם יהיו כמה שיותר מודרניים מבחינה עיצובית ויעניקו לעובדים בחלל תחושה צעירה, נעימה וביתית. לשם כך, אנשי המקצוע של חברת הנגרות והשיפוצים בה תבחרו, יחד עם מעצב פנים ואדריכל המתאימים לפרויקט, יצרו עבורכם את השרטוט המושלם לחלל ייחודי עם כל הדגשים החשובים הרלוונטים.

רעיון ושרטוט – בשלב הראשוני החשיבות מאחורי הרעיון העיצובי היא חשובה ביותר, על פיה הצוות המקצועי ידעו לשרטט במדויק ולתכנן את כל אופי החלל על מנת להוציא את הפרויקט לפועל בצורה האיכותית והטובה ביותר. יש צורך לתכנן מראש את ההפרדות בחלל, מיקומי עמדות העבודה ועוד, על מנת שיהיו כמה שיותר אפקטיביים ומותאמים לחלל עבודה משותף. 

תכנון וביצוע – השיטה המובילה לסיום פרויקט בצורה המושלמת ביותר, היא בזכות תכנון וביצוע ברמה הגבוהה ביותר. כל פרויקט, בעיקר בענף העסקי, צריך להתבצע בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח ולאופי הרעיון הביתי והצעיר. בנוסף, בחירת חומרי הגלם בהתאמה לעבודה הנדרשת, אם זה חיפוי קיר, נגרות עץ, ריצוף, ייצור רהיטים ועוד. 


פרויקט איכותי – שיפוץ מבנה והפיכתו לחלל משרדי וביתי בו זמנית, זוהי עבודה שצריכה להיעשות בדיוק המרבי ועם החומרים האיכותיים ביותר בהתאם לתנאים. חלל עבודה משותף, דורש המון אלמנטים שונים, על מנת ליצור את החלל המקורי והאידיאלי ביותר. צריך לדעת לעשות את ההפרדה בין המשרדים האישיים לאזורים המשותפים, מבחינה עיצובית וגם אקוסטית.


הנתונים מוכיחים כי חללי עבודה משותפים, אכן יעילים במידה משמעותית, והמון חברות ואנשים פרטיים בימינו מעדיפים את הקונספט הזה במקום את כאב הראש של הקמת משרד מאפס. על ידי בחירה נכונה של חברת נגרות מקצועית, עם ניסיון וידע עשיר בנגרות משרדים, תוכלו להיות בטוחים כי בקרוב תוכלו ליהנות ממשרד בעיצוב מושלם לצד תנאי עבודה אפקטיביים ונוחים. 

מאמרים נוספים