הטרנד החם ביותר בעולם הארונות כיום הוא: ארונות קו אפס. בעוד שמדובר על ארונות הזזה רגילים, דלתות הארון יהיו ממוקמות זו מאחורי זו גם כאשר הארון סגור לחלוטין, בארונות קו אפס הדלתות של הארון יהיו ממוקמות במקביל זו לזו, בקו ישר ואחיד, אשר ייצור מראה חלק לחזית הארון. ארונות קו אפס הם בעצם ארונות שמשתלבים לחלוטין בכל קיר המצוי בכל חדר. הארונות הללו יוצרים מראה אסתטי, דקורטיבי ומרשים מאוד לכל חדר שבו הם מצויים והופכים את עיצוב החלל לייחודי מאין כמותו.

גלריית עבודות

הבחירה בקו 0

כאמור, ארונות קו אפס הם ארונות שמשתלבים עם הקיר. ארון הזזה רגיל עשוי להיות מבוסס על מנגנון מסילות אשר חושפות תמיד את מסילות ההזזה לעין. ארונות הזזה קו ישר מושתתים על מגנון חדשני ומתוחכם. מנגנון זה דוחף את הדלתות קדימה בעת הפתיחה שלהן ובעת הסגירה שלהן, מושך אותן לאחור. בהתאם לכך, כאשר סוגרים את הארון, הדלתות ידחפו פנימה ויתקבעו בקו ישר ואחיד וכאשר רוצים לפתוח את הארון, הקו הישר ישבר.

ארונות קו אפס הם ארונות בעלי יתרונות רבים: ראשית כל, הם מעניקים אסתטיקה לכל בית ולכל חלל שבו ההם מצויים. מעבר לכך, הם נחשבים חסכוניים במקום מכיוון שהן לא דורשים מקום בחלל עבור התנועה הפוטנציאלית של דלתות הארון.

חדר במלון לייק האוס עם עיצוב אישי נגרות אדריכלית
מסדרון עם דלתות

שילוב של קו מודרני בקינוח יוקרתי

אם גם אתם רוצים להנות מארונות קו אפס בחדר השינה שלכם או בכל חלל אחר בבית, כדאי מאוד שתבחרו את ארונות קו אפס של תומר גלפנד. החברה מציעה ארונות מעין אלה שיותקנו בביתכם בהתאם לצורך שלכם ולמידות הרלוונטיות. הארונות מעוצבים באופן דקורטיבי ומרשים ומותקנים על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, אשר יבצעו את העבודה הטובה ביותר, באמצעות כלים מתקדמים ומשוכללים. הבחירה בארונות קו אפס של החברה היא ללא ספק הבחירה הטובה ביותר לכל אדם שמעוניין בדלתות קו אפס לביתו.

אם אתם מעוניינים להזמין ארונות קו אפס בהתאמה אישית לביתכם, צרו קשר עם החברה ונשמח לסייע לכם.

כתבות אחרונות מהמגזין