ביצוע עבודות נגרות בהזמנה מותאמת אישית

בכל פרויקט שחברתנו נוטלת על עצמה אנו חותרים לשלמות ברמת הביצוע, לשירות יעיל ואדיב, לחשיבה יצירתית ופתרונות מקוריים, ולשביעות רצונו המלאה של הלקוח מההליך עצמו ומתוצאותיו. דברים אלו נכונים גם לגבי עבודות נגרות בהזמנה שיכולות לעמוד בפני עצמן, או להוות חלק מפרויקט נרחב יותר המערב עבודות עם חומרי גלם נוספים וכן גורמים מקצועיים נוספים כגון קבלנים, אדריכלים, מעצבי פנים ועוד.

כיצד אנו מבצעים עבודות נגרות מותאמות אישית

על מנת לבצע עבודות נגרות בהזמנה מותאמת אישית לצרכיו של הלקוח, אנו מקיימים תהליך יסודי היורד לפרטי הפרטים של הפרויקט. אין זה משנה אם מדובר בלקוח פרטי, עסקי או מוסדי, בין אם במפעל או בית מלון, אוניברסיטה או משרד – כל לקוח זוכה לליווי רציף וקרוב לכל אורך הדרך. בתוך כך, המטרה הראשית היא להביא לתוצאות מושלמות העומדות לשביעות רצונו המלאה ומעניקות מענה פרקטי ואסתטי מושלם במרחב הנתון. המטרה הנוספת, שאינה פחות חשובה, היא לתת ללקוח שקט נפשי וידיעה כי תמיד יש עם מי לדבר, מי שנותן תשובות ועם מי להתייעץ.

לשם כך אנו מתחילים עם תכנון יסודי, שהינו נחוץ לחלוטין על מנת שפרויקטי נגרות יתנהלו ויבוצעו באופן נכון ויעיל, עם עמידה בלוחות הזמנים ובמסגרות התקציב של הלקוח. התכנון כולל מפגשים עם הלקוח וכן ביקור באתר עצמו על מנת שנוכל להבין את הצרכים, הדרישות והחזון, את האילוצים והמגבלות, ולתת לכל אלו מענה שלם. באשר למסגרות התקציב, ברור לנו שלכל לקוח מוסדי, עסקי או ציבורי יש את המסגרת שבה הוא יכול לעמוד, ולכן בתכנון הפרויקט אנו לוקחים זאת בחשבון ומתכננים עלויות ריאליות. העלויות מוצגות ללקוח בתיק התוכנית המובא לאישורו עם כל שאר פרטי הפרויקט, ולאחר האישור אנו נצמדים אל התוכנית בלי הפתעות מיותרות ואותיות קטנות.

לכל אורך הדרך מלווה צוות המומחים שלנו את הלקוח באופן אדיב וסבלני, על מנת לתת מענה ופתרונות לכל שאלה. הניסיון הרב והיכולות הגבוהות של חברה, אשר נגרות היא תחום הליבה שלה, מתבטא בעבודות נגרות מושלמות ובביצוע נטול רבב, וזאת בכל פרויקט ובכל רמת מורכבות. יש להדגיש כי בחברתנו גם מבינים היטב את חשיבותם של לוחות הזמנים, הן ללקוחות פרטיים ובוודאי ללקוחות עסקיים, ומקפידה הקפדה הדוקה על עמידה בזמנים שנקבעו מראש.

לפרטים נוספים והזמנות

רוצים לדעת עוד על חברת תומר גלפנד ועל הפרויקטים שלנו? מעוניינים לקבל עבודות נגרות בהזמנה מותאמת אישית? אם כן, לפרטים נוספים, קבלת הכוונה מקצועית וקביעת פגישה ראשונה, פנו אל חברתנו בטלפון 079-9212011 או במייל [email protected].

מאמרים נוספים