עבודות מתכת הן עבודות שניתן למצוא כמעט בכל מקום. עבודות מעין אלה כוללות סוגים שונים של חומרי גלם כגון: אלומיניום, נירוסטה, פליז, נחושת, ברזל ועוד. לכל סוג של מתכת שבה משתמשים בעבודות הללו יש את התכונות הייחודיות שלה ובשל כך, ניתן לבצע בה שימושים ספציפיים לצורךך עבודות ספציפיות. כמו כן, ניתן לשלב כיום בעבודות מתכת בין כמה סוגי מתכות.

חשוב מאוד לזכור שעבור עבודות מעין אלה יש צורך במיומנות, ניסיון והיכרות עמוקה עם כל סוגי המתכות. עם ניסיון רב בתחום, חברת תומר גלפנד מתאימה את המתכות בצורה המדויקת ביותר לכל עבודה בהתאם לאופייה.

שירותי עבודות מתכת מיוחדות

מבין לקוחותינו

גלריית עבודות

פרוייקטים נבחרים של עבודות מסגרות

בואו להתרשם מהיכולות שלנו, ואם אהבתם, אולי נעשה זאת גם אצלכם

רזומה עשיר של אומנות במתכת

אם אתם מחפשים חברה מיומנת מאוד בתחום עבודות מתכת, תומר גלפנד הם אנשי המקצוע הנכונים עבורכם. החברה מספקת מכוון עבודות מסגרות ממתגת המבוססות על טכנולוגיות חדישות כגון: חיתוך בלייזר, פלזמה וכיפוף מתכות ועוד. הטכנולוגיות הללו והציוד האיכותי אשר אנשי המקצוע משתמשים בהם, מאפשרות לקבל בסוף הליך היצירה עבודות איכותיות ברמות דיוק וגימור.

החברה מציעה מוצרים פרקטיים כגון: שערים, מעקות, ריהוט, עבודות פרזול שונות, סורגים, פרגולות, מדרגות, חיפוי קירות ועוד וכן, החברה מציעה עבודות אומנותיות ממתכות כגון: פסלים וחפצי נוי. כל עבודות המתכת מתבצעות בסוגים שונים של מתכות כגון: פליז או ברזל ומשולבים עם חומרי גלם נוספים כגון: זכוכית או עץ. לאנשי המקצוע יש את היכולת והכלים לבצע עבודות מתכת מורכבת מאוד עבור פרויקטים גדולים

פינת ישיבה במלון בעיצוב אדריכלי
מלון לייטהאוס נגרות אדריכלית

כל הסיבות לבחור בעבודות המתכת של תומר גלפנד

אנשי הצוות המקצועי בחברה הם בעלי ניסיון, ידע  וכלים לבצע עבודות מתכת ומסגרות מיוחדות מאוד, בהתאמה אישית ומלאה לצרכים של כל לקוח ובהתאם לסוג כל פרויקט. העבודות של החברה רלוונטיות עבור מרכזי קניות, בתי מלון, מפעלים, משרדים ועוד. החברה מאמינה כי קודם כל יש צורך להקשיב ללקוח, להבין מה הוא בדיוק רוצה, מה הוא צריך וכיצד הוא רואה את התוצר הסופי. לאחר מכן, יש להתחיל בעבודה. החברה משתמשת עבור עבודותיה בחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר וכן עובדת בהתאם ללוחות זמנים ותהליך מובנה ומקצועי.

להזמנת עבודות מתכת מיוחדות ומרהיבות ביופיין, בהתאמה מלאה לצרכים שלכם, צרו קשר עם החברה ותענו בהקדם.

כתבות אחרונות מהמגזין