עבודות נגרות ומסגרות מיוחדות תוך עמידה במסגרת התקציב

חברתנו מתמחה בביצוע עבודות נגרות ומסגרות מיוחדות עבור לקוחות עסקיים, מוסדיים וציבוריים. לאורך השנים צברה החברה מוניטין מצוין והערכה רבה בזכות הקפדה בלתי מתפשרת על ביצוע וגמר, יכולת לבצע פרויקטים ועבודות נגרות ומסגרות מכל סוג ומורכבות, ושירות מצוין המלווה את הלקוח באופן אישי, קרוב וצמוד. בד בבד, אנו מודעים לסוגיית ומסגרת התקציב של הלקוח ומציעים על עבודות נגרות ומסגרות מחירים המתאימים למסגרת זו.

כל סוגי עבודות הנגרות והמסגרות

כאמור, אנו מבצעים עבודות נגרות ומסגרות מיוחדות מכל סוג. בעבודות המסגרות הביצוע נעשה תוך שימוש במגוון סוגי מתכת כגון ברזל, נחושת, פליז נירוסטה ואלומיניום. על מנת להשיג דיוק וביצוע אופטימאליים אנו עושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובמיכון ייעודי, לרבות מכונות לכיפוף מתכות, חיתוך בפלזמה ובלייזר. לכך מצטרף כמובן הניסיון העשיר של צוות המומחים של החברה, בעלי מיומנויות גבוהות במיוחד ויכולות ביצוע מרשימות. כמו כן, חברתנו פועלת בהליכים מוסדרים ומוקפדים מול לקוחותיה, החל משלב הייעוץ, בדיקת המקום והנתונים, הקשבה לצרכי הלקוח ודרישותיו, שרטוטים והדמיות, עמידה בקשר מול בעלי מקצוע נוספים המעורבים בפרויקט (מעצבי פנים, אדריכלים וכדומה), ועד לעמידה מלאה בלוחות הזמנים ובמסגרת התקציב.

מה הן עבודות מסגרות מיוחדות?

חשוב להבין שכאשר מדברים על עבודות מסגרות מיוחדות הכוונה אינה דווקא לפריט מסוג מסוים, אלא לאופן התכנון והביצוע שלו. לדוגמא, עבודות מסגרות אמן יכולות להתייחס לפריטים אומנותיים כמו חפצי נוי או פסלים, אבל גם לשערים, סורגים, רהיטים, פרגולות, גדרות, חיפויים, עבודות פרזול וכדומה. זאת, כל עוד מדובר בעבודות שהינן מקוריות, יצירתיות, מותאמות אישית להזמנת הלקוח, ועומדות לשביעות רצונו המלאה ברמת ביצוע וגימור מושלמת. בתוך כך, עבודות כאלו יכולות לשלב חומרי גלם שונים, לרבות סוגים שונים של מתכת, זכוכית, עץ ועוד. מעבר לכך, המונח עבודות מסגרות מיוחדות מתייחס גם לפרויקטים מורכבים שבהן העבודות משתלבות, בין אם הם מבוצעים מאלף ועד תו על ידי חברתנו או מערבים גורמי תכנון וביצוע נוספים.

התאמה למסגרת התקציב

חברתנו מקפידה להציע עבור עבודות נגרות ומסגרות מחירים המתאימים למסגרת התקציב הנתונה של הלקוח. מטבע הדברים, ככל שמדובר בעבודות יותר מורכבות, בדרישות מיוחדות, שימוש ביותר חומרי גלם ושעות עבודה ומומחיות מרובות, כך המחיר נוטה לעלות. יחד עם זאת, הירידה לפרטי הפרטים של תכנון הפרויקט בהחלט לוקחת בחשבון גם את מגבלות ואילוצי התקציב, ולפיהם אנו יוצרים תוכנית עבודה מותאמת שאיננה חורגת ממנו. לאחר אישור הלקוח את התוכניות, אנו ממשיכים אל הביצוע בדגש על עמידה בהצעת המחיר שהוגשה, וכן במסגרת לוחות הזמנים שעליה סוכם.

לפרטים נוספים והזמנות

רוצים לדעת עוד על חברת תומר גלפנד ועל הפרויקטים שלנו? מעוניינים להזמין עבודות נגרות ומסגרות מיוחדות? אם כן, לפרטים נוספים, קבלת הכוונה מקצועית וקביעת פגישה ראשונה, פנו אל חברתנו בטלפון 079-9212011 או במייל [email protected].

מאמרים נוספים