האם אפשר להזמין עבודות נגרות בהזמנות אישיות מראש?

אנו מאפשרים עבודות נגרות בהזמנה אישית התואמות בצורה מדויקת את הצרכים והרצון של כל לקוח ולקוח. עבודות בהזמנה אישית מאפשרות לנו לגעת בפרטים הכי קטנים גם ברמה האסתטית וגם ברמה הפרקטית וליצור את עבודות הנגרות באווירה המושלמת שהלקוח מעוניין. כיום באמצעות החדשנות והטכנולוגיה יחד עם מיומנות ומקצועיות ברמה גבוהה, אפשר להגיע אל מראות מעוצבים מרשימים, ייחודיים ובגימורים נהדרים ומקצועיים.

כיצד תהליך הזמנת העבודה עובד?

כבר מהשיחה הראשונה שלנו עם הלקוחות נרצה לקבל את מלוא הפרטים כדי להגיע למטרה הסופית. אנו נגיע לפגישה מוכנים עם הפתרונות המתקדמים ביותר שלנו ונשמח להכירכם לעומק כדי לדעת מהם הצרכים שלכם, ואיך נוכל להגשים לכם חלום. לאחרי כן, נגיע לשלב בו אנחנו מבקשים לעשות היכרות עם השטח בו אנחנו הולכים לעבוד. חשוב שהצוות המקצועי יבחן את השטח על מנת להתאים את העבודה ברמה גבוהה ומושלמת. השלב האחרון יהיה שרטוט ותכנון בהתאמה אישית בהתאם לפגישות. כך נוכל להגשים את החלום ולהעביר אותו אל חזון מדויק על סמך הצרכים והדרישות שלכם, ובהתאם לתקציב כמובן. כל שלב יוכל להתקדם אך ורק לאחר אישור של הלקוח.

מה הכי חשוב שנדע לפני שאנחנו פונים אליכם?

הדבר החשוב ביותר שעליכם לעשות הוא לתאר בפנינו את כל החלום שלכם. ספרו לנו מה הייתם רוצים לעצב, היכן, באיזה מיקום. האם חיצוני, האם פנימי ומהי הפונקציונליות שהייתם מעוניינים בה, כולל חומרי הגלם ועד לעיצוב האישי המושלם. גם אם אינכם בוחרים בעיצוב אישי, נרצה לדעת הכל וזאת על מנת שנוכל לבנות לכם תכנית עבודה מסודרת ומדויקת.

אילו סוגי עבודות נגרות אתם מבצעים?

חברת תומר גלפנד מבצעת עבודות נגרות בוטיק גם בהזמנות אישיות וגם מעיצובים קיימים עבור בתי מלון, משרדים, מסעדות, רשתות מזון, בתי דיור מוגן, מוסדות ציבוריים, מוסדות פרטיים, ארגונים, חברות ובתים פרטיים בין אם כבית פרטי, ובין אם כדירה בבניין מגורים. כמו גם, עבודות בוטיק עבור לובי בניינים, ומתחמים חיצוניים. כל העבודה נעשית במיומנות ומקצועיות על ידי צוות מקצועי מוכשר ומוסמך ובאהבה רבה למקצוע, ולבני האדם.

מהי נגרות בקו אפס?

נגרות קו אפס היא נגרות בוטיק המציעה ארונות להם דלת נסתרת, דלתות בקו ישר, פנים וחוץ והתקנה ללא משקוף הנראה לעין. העבודה נעשית באמצעות חומרי הגלם הטובים ביותר והעמידים ביותר, ובאמצעות אנשי המקצוע בעלי המיומנות הגבוהה ביותר ולשביעות רצון מושלמת.

מאמרים נוספים