אנחנו כבר מזמן הסכמנו, כי אפשר לשנות את השם 'דיור מוגן' להגדרה קצת יותר מתאימה כמו למשל 'בית מלון לגיל הזהב', כי כך זה באמת מרגיש. מקום שהוא כמו בית, רק עם הרבה יותר הטבות, ביטחון ושירותים שלא תמצאו בשום מקום אחר. היתרון המרכזי הוא עיצוב המקום, נגרות מותאמת אישית ליצירת אווירה ביתית, יוקרתית ויוצאת דופן. עושה חשק לעבור לא? טוב, אם אתם בפנסיה אז גם אתם יכולים ליהנות מאיכות חיים זו. 

דיור מוגן – למי זה מתאים?

לעיתים השמות אשר מוצגים בכל אותם מוסדות דיור עבור האוכלוסייה המבוגרת יותר, הם אלה אשר משפיעים גם על ההחלטה שלהם להישאר בבית אליו הם רגילים ולא לעשות את הצעד המשמעותי של המעבר אל דיור מוגן. אף אחד לא אוהב שאומרים לי כי הוא הזדקן, תמיד נוח להשאיר את זה מתחת לתת מודע, לכן  אי אפשר לצפות גם מאותה אוכלוסייה לעבור למקום בו המילה 'קשיש' או 'זקן' חרוטה כבר בכניסה.

ומה אם הדיירים העתידיים היו יודעים כי המעבר שהם עומדים לעשות, הוא אל כפר נופש או בית מלון בו יפגשו המון אנשים בטווח הגילאים שלהם והם יוכלו ליהנות מסביבה חברתית, תרבותית ומגוון אטרקציות ותנאים משופרים? אנחנו בטוחים כי ההחלטה כבר הייתה הרבה יותר פשוטה עבורם. דיור מוגן מספק בית חם ואיכותי למבוגרים בני +65, הכולל מגורים בדירות פרטיות ומעוצבות ומגוון פעילויות שונות בהתאמה לאוכלוסיית הגיל. 

נגרות בהתאמה אישית לדיירים 

היתרון המשמעותי בדיור מוגן, הוא האפשרות של כל הדיירים לעצב באופן עצמאי את הדירות אותם הם מקבלים, זאת על מנת לספק להם את אווירה נעימה ונוחה ותחושת הרגל מהירה אל הבית החדש. המטרה המרכזית שלנו, היא להעניק לדיירים תחושה ביתית ובטוחה כבר מהרגע הראשון בו הם מגיעים על המקום, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא בעזרת עבודת נגרות בעיצוב ייחודי.

רוב הדיירים אשר מגיעים אל הדיור המוגן, יביאו איתם כבר חפצים ורהיטים מביתם הקודם, שזהו דבר מצויין עבור השארת התחושה המוכרת והביתית בדירה. לכן גם במהלך עיצוב הבניין, יש צורך בשילוב של עיצוב רטרו מודרני – קיים מגוון רחב של עיצובי רטרו ישנים אשר ניתן לשלב באופן מושלם עם כל חלל בצורה מודרנית וחדשנית, כזו שהדיירים גם יוכלו להתחבר אליה. 

מעטפת בטוחה ויוקרתית 

איך ניתן לזהות בקלות שאכן הגעתם אל מקום יוקרתי ובטוח? ובכן, הכל מתחיל מהרהיט הראשון שאותו תראו או עיצוב החלל עצמו שידהים אתכם כבר מרגע הכניסה. היוקרתיות חייבת לבוא עם איכות, וברגע שעבודת הנגרות היא איכותית, תוכלו להיות בטוחים ולהרגיש לבד כי המקום בטוח לחלוטין.

עם הקפדה מדויקת על כל הפרטים ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, חברת "תומר גלפנד" מעניקה שירות נגרות מקיף לעשרות חברות, עסקים ובתי מלון ברחבי הארץ. בזכות איכות העבודה, השקיפות ושיתוף הפעולה המלא עם הלקוח, צוות המומחים יכול לספק לכם את התוצאות הטובות ביותר ואת הפתרונות המתקדמים ביותר עבור כל פרויקט.


מאמרים נוספים