אם אתם מחפשים עבודת נגרות מיוחדת, שלא דומה לשום דבר אחר, נגרות אומנותית זהו הפתרון המושלם. בשביל עיצוב ייחודי של העסק, או הקמת פרויקט חדש עם עיצוב בהתאמה אישית, אתם צריכים לבחור בנגריית בוטיק מקצועית, שתביא לכם את התוצאה הסופית האיכותית והמדהימה ביותר. תוכלו להציץ כאן לכמה מהפרויקטים היוקרתיים ביותר, של נגרות אומנותית.

מהי נגרות אומן?

בעולם של היום, אנחנו כל הזמן רוצים את החדש והמיוחד ביותר, להיות שונים מכל השאר ובעיקר כאשר זה מגיע לעיצוב. אף אחד לא רוצה שעיצוב הבית או העסק שלו יהיה מועתק במאת האחוזים ממקום אחר, כל אחד ירצה עיצוב אשר יעניק לו את האווירה והחללים המתאימים לו וזאת לצד ריהוט מיוחד או חיפוי קירות שונה מהרגיל.

בדיוק כאן נכנסת נגרות האומן, האפשרות הבטוחה ביותר לעיצוב חדשני, מודרני ושונה מהנוף. נגרות אומנותית מביאה איתה נגרות אחרת, מלאה בחשיבה יצירתית ועיצובים ייחודיים על פי דרישות הלקוח. המקום בו האומנות והמלאכה משתלבים יחד, ומביאים לכם תוצאה סופית של עבודת גמר איכותית ויוצאת דופן.

האמת מאחורי האיכות

מעבר לפרויקט הייחודי שתקבלו בזכות עבודה נגרות אומנותית, בעת בחירה בנגריית בוטיק בעלת ניסיון עשיר עם עסקים, חברות ואנשים פרטיים, תקבלו שירות מקיף לאורך כל הדרך, משלב הרעיון ועד היישום שלו. כל הפרויקט יבוצע בשיתוף פעולה מלא יחד איתכם, על מנת להגיע לתוצאה איכותית ומדויקת.

חברת מקצועית תוכל להבטיח לכם רמת גימור גבוהה, זאת על ידי שימוש בחומרי גלם מהאיכותיים ביותר בשוק. בפרויקט נגרות אומנותית, אין שום התפשרות על רמת האיכות, על מנת שהתוצאה תהיה מושלמת וברמה הגבוהה ביותר, חומרי הגלם חייבים להיות טובים ועמידים בהתאמה גם לסוגי העץ בפרויקט. עם נגרות בוטיק יוקרתית, תתכוננו לקבל תוצאות מפוארות.

הפרויקטים המיוחדים שלנו

שמה של חברת "תומר גלפנד" הולך לפניה, בכל מה שקשור לפרויקטים של נגרות אומנותית ויוקרתית בכל רמת מורכבות וגודל פרויקט. החברה עובדת כבר שנים עם עשרות ארגונים ועסקים וצברה מניפת פרויקטים יוצאת דופן:

לובי מגדל אמות אטריום – הפיתוח והיישום של פרויקט זה, בוצעו במלואם על ידי חברת תומר גלפנד. עבודה זו הורכבה בנגרות אומנותית במשך מספר חודשים, מה שנראה כמייצג אומנות מרשים, הוא תוצאה של עיבוד מידע אלגוריתמי ותוצר המורכב מאינספור חלקים, השלובים יחדיו ועשויים בעבודת יד.

מלון Dave גורדון – מלון בוטיק בתל אביב מבית מלונות בראון, המעניק חוויה אורבנית, מפוארת וצעירה. החברה ביצעה עבודות נגרות בכל רחבי המלון, לרבות חדרי האירוח והחללים הציבוריים. אחד מהאלמנטים המיוחדים ביותר, הוא גרם המדרגות המהודר בעל גימורים אמנותיים ומפוארים.

Haiku Skybar – בפרויקט זה החברה יצרה ברים בעיצוב ייחודי, מעברי חירום, תשתית חשמל ואינסטלציה, תאורה ממוחשבת וריהוט חוץ יוקרתי. המקום נמצא על גג המלון האורבני Lighthouse המקנה לאורחיו חווית בילוי חדשנית ואיכותית המשלבת אווירה יוקרתית וכל זה בדגש על נגרות אומן ייחודית.

משרדי חברת "בלדי" – חברה משפחתית, דור שלישי ליבוא בשר, דגים ומוצרי מזון נוספים. הקונספט העיצובי מספר את תולדותיה ועיסוקיה של החברה, מותאם באופן אישי לבקשת הלקוח. חדרי הישיבות מתהדרים בנגרות אומנותית עם עיצוב תעשייתי. היה דגש עיצובי מלא על בקשות הלקוח, על מנת ליצור את האווירה המתאימה והמיוחדת.


חברת תומר גלפנד, שואפת תמיד לשלמות ביצועית בכל פרויקט. זאת בזכות ניסיון רב בעבודות עץ ובתחום הנגרות האומנותית, ועל ידי התאמה אישית של כל פרויקט לבקשת הלקוח, בכל רמת מורכבות. צוות המומחים של החברה, מלווה אתכם משלב החזון והשרטוטים ועד התוצאה הסופית. רוצים לשמוע עוד פרטים? לייעוץ ראשוני ללא עלות – צרו איתנו קשר עוד היום.

מאמרים נוספים