ניהול וביצוע פרויקטים הוא תחום מקצועי נרחב שנוגע כמעט בכל תעשייה, אך מתייחס בעיקר לענף הבנייה. בכל ענף נדרשים ידע שונה, התמחויות שונות, ציוד שונה ומתודולוגיות עבודה שונה, אבל העיקרון הוא תמיד אותו עיקרון – היכולת להוציא אל הפועל מהלך שהופך חזון למבנה מוגמר, בדרך כלל בהיקפי הון עצומים. מדברים אלה אפשר ללמוד שני דברים: א' אם אין לכם את הידע המקצועי, ההיכרות הענפית וכמובן יכולות ניהול וביצוע, אתם לא רוצים לנהל את הפרויקט שלכם בעצמכם וב', בחירה של משרד ניהול וביצוע פרוייקטים היא אחת הבחירות החשובות ביותר בכל פרויקט בנייה, בחירה שיכולה להכריע את גורל הפרויקט מכל בחינה אפשרית (כלכלית, הנדסית, בטיחותית וחוקית).

מהם תחומי האחריות של חברות ניהול וביצוע פרויקטים?

פרויקט הוא למעשה תהליך שכולל מספר שלבים ובראשם: שלב היזום, שלב התכנון, שלב הביצוע, שלב הבקרה ושלב הסגירה. בכל אחד מן השלבים האלה מעורבים גורמים של תקציב, אנשי מקצוע, כוח אדם, רגולציה, ידע מקצועי, פיקוח, לוחות זמנים, תשומות, חומרי גלם, אמצעי ייצור, משאבים ועוד. כל אחד מן הגורמים הללו יכול להכריע את גורלו של הפרויקט בכל שלב שלו, להצלחה או לכישלון וכולם צריכים להתקיים זה לצד זה בצורה הרמונית שמאפשרת לנוע קדימה. ניהול וביצוע פרויקטים הוא הפונקציה הארגונית שאחראית להבטיח שכך אכן קורה. כשכל אחד מן הגורמים המעורבים בפרויקט מתמקד בתחום העיסוק והאחריות שלו, גורמים מקצועיים המתמחים בתחום של ביצוע בנייה וניהול פרויקטים חייבים לנהל את התמונה הגדולה ולדאוג שהדברים קורים וקורים נכון.

בחירת משרד ניהול וביצוע פרוייקטים – הפרויקט שלכם

בכל פרויקט בנייה שאותו אתם רוצים להוציא אל הפועל, כבר בשלבי המחשבה על הפרויקט אתם רוצים למקד מאמץ וזמן בבחינה של חברות ניהול וביצוע פרויקטים, בהבנה של התחום והערך המוסף המסופק לכם על ידן ובהתכנסות לקראת בחירת החברה שתהיה אחראית להוציא את הפרויקט שלכם אל הפועל. הבחירה שלכם בשלב הזה יכולה להכריע את גורל הפרויקט כולו וזאת עובדה מספיק חשובה בכדי שתקדישו לכך את המחשבה, המאמץ והזמן הנדרשים לשם כך.

חברת תומר גלפנד מתמחה בתכנון וביצוע פרויקטים בענף הבנייה, ליווי לקוחות משלבי הקונספט והתכנון ועד שלב הגמר והאכלוס תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומתן מענה מלא לייצוג כלל אינטרסים של הלקוח בפרויקט. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר האינטרנט שלנו או בטלפון 079-9212011.

מאמרים נוספים